21. september 2016

Æsj, men slikt skjer dessverre



Åh, jeg gledet meg til å åpne pakken og få filmet denne søte lille bobble head figuren av Cartman. Den lovet kul lyd og "Sweet"-ness. Så forsiktig så ble den ytre forpakningen åpnet, deretter hodet forsiktig løsnet fra plastikken for så å få første skuffelse. Æsj, det var en flekk midt på brystet hans. Slik skal ikke figuren se ut.
...så over til å trekke ut batteri-sperren og bare glede seg til hodet hans skal woble og Cartman skal komme med sitt favoritt uttrykk "Sweet".

...
...
(sound of crickets)
....

Jeg rister mer iherdig på figuren. 
...Forstatt ingen lyd.
Jeg dytter på hodet
...fortsatt ingen lyd.

Hmmm. kanskje det er noe med batteriene. Jeg henter frem skrutrekkeren og skrur forsiktig opp batteri-kammeret og finner.... blæh, batterien har korrodert. Fy søren så skuffet jeg var. Med en gang åpner jeg opp ALLE figurene vi har bestilt og ser at det samme er tilfellet for alle.

Utrolig synd med dette, for jeg hadde gledet meg sånn til det, men på en annen side er jeg glad jeg sjekket de før de ble lagt ut for salg. Det hadde vært værre om noen av dere fikk disse hjem for å oppdage sånn dårlig kvalitet.

Har du en lignende historie om skuffende produkter? Del gjerne i kommentarfeltet under.

Ingen kommentarer:

Blogglistenhits