13. september 2016

Hva er det oppi pakken mon tro?

Telefonen ringer, det er et ukjent nummer. Jeg er på løpetur i skogen og er usikker på om jeg skal ta den. Veldig ofte er det telefonselgere og jeg er usikker på om jeg har energi til å puste-og-pesende måtte avvise dem på en hyggelig måte. Jeg bestemmer meg for å ta den.

"Hei, dette er fra posten. Jeg har en pakke til deg! Er det noen hjemme?"

Yesssss...varene som er bestilt har kommet. Jeg føler meg alltid som en unge på julaften når jeg pakker opp eskene. Ja, jeg vet at tingene ikke er til meg, men det er så gøy å se hvordan tingene som bestilles via nettsider faktisk ser ut. Er de som på bildet, eller ikke....eller er de faktisk enda kulere???

"Ja, svarer jeg postmannen. Det er noen tilstedet for å ta imot pakken. Så det er bare å levere."

Jeg løper videre og tenker i spenning på hvilken av forsendingene dette er. Hva er oppi esken. Og kanskje det er gleden av å åpne den som gjør at jeg løper litt fortere i dag og faktisk slår rundetiden min i år?

Er du også litt nysgjerrig på hva som var i forsendelsen? Sjekk ut Nye-varer og se hva som har kommet.

Ingen kommentarer:

Blogglistenhits